Wie bent u?
U bent natuurlijk gewend hier een verhaal te lezen over Wintaal. Want dat doen de meeste bedrijven. Maar het gaat op de eerste plaats vooral over u en niet over Wintaal. Wij willen weten wie u bent. Want u gaan we helpen met het winnen van opdrachten. Maar om u te kunnen helpen, willen we u eerst beter leren kennen. Daarom deze vraag: wie bent u? Wat wilt u uitstralen in uw teksten? Welk probleem lost u op voor uw klanten? En weten uw klanten dat eigenlijk wel? Laten we daarover in gesprek gaan.
U en Wintaal
Hoe ziet de samenwerking met Wintaal eruit? Wij werken volgens 3 gouden beloftes:
01.
U bent nooit meer dezelfde als voorheen. Als u met ons gaat werken, kijkt u voortaan anders naar uw eigen verkoopverhaal. Dat doen we door u een spiegel voor te houden. Hoe presenteert u zich? Hoe biedt u zich aan in teksten? Wij beloven dat u anders naar teksten gaat kijken.
02
U wilt nooit meer op een andere manier schrijven. U maakt namelijk kennis met ons schrijfvakmanschap. En met onze kennis van uw grootste doelgroep: de overheid. Daar werken we namelijk al 40 jaar voor. Zo weten wij exact op welke manier zij teksten lezen. Dat hebben we ze namelijk geleerd. Dat komt, omdat we onderdeel zijn van Loo van Eck. Wij beloven dat uw teksten beter aansluiten bij uw klant en zich onderscheiden van uw concurrenten.
03
U raakt geïnspireerd. Wij zetten u namelijk vanaf het eerste contact aan het denken. Wij dagen u uit, prikkelen u, vinden oplossingen waar u zelf nog niet aan heeft gedacht. Wij adviseren en inspireren u ook over de klantgerichtheid. Wij kijken altijd verder dan onze neus lang is. Sommigen noemen dat eigenwijs, wij noemen dat eigenzinnig. Wij beloven dat we u gaan inspireren.
Als u het dan toch al wilt weten…
Oké, we begrijpen het. U bent toch nieuwsgierig naar Wintaal. Wij gaan u helpen uw verkoopverhaal te verbeteren. Huh? Jullie schrijven toch betere teksten. Absoluut. Maar doordat wij uw teksten verbeteren, gaat u anders naar uw bedrijf kijken. Want uw nieuwe teksten stralen pas echt uit wie u bent.
Wij schrijven de taal waarmee u het vertrouwen van uw klant wint:
Wij schrijven. En houden ons dus niet bezig met de inhoud.
Wij kennen de taal van uw klanten.
Wij winnen het vertrouwen door de juiste dingen te zeggen in de juiste toon.
Wij kunnen niet tegen ons verlies. En doen er dus alles aan om te winnen.
Wilt u ook het vertrouwen van uw klanten winnen?
Dat begrijpen wij. De koffie in Ede staat altijd klaar. Maar wij komen natuurlijk ook graag uw kant op.